off the record no 6


Azi am fost o rasfatata. Dupa ce mi-a aparut interviul in Cenusa de trandafir, iata ca si  domnulVania imi face o cronica favorabila. Iar doamna Lucia Verona scrie cateva cuvinte foarte frumoase la adresa Hotilor… mei in “Saptamana Financiara”. Oare ce oi fi facut sa merit atata atentie…Si-n plus de asta, m-am vazut cu o alta doamna scriitoare pe care o iubesc si cu prietena ei pe care incepind de azi o iubesc si pe ea. Cine sunt, nu spun. Sa se desconspire singure daca vor. Revin cu o cronica.

http://www.sfin.ro/articol_19779/citeste.html

http://ivanuska.wordpress.com/

13 Comments (+add yours?)

  1. Vania
    May 18, 2010 @ 17:52:19

    Domnul Vania se amuză când vede blogrollul şi trimiterile! Dar, la început, şi eu mă descurcam la fel pe wordpress…

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    May 18, 2010 @ 18:00:46

    Da da stiu si Oana mi-a spus dar o sa vina si vremea aceea…nu stiu cand…:(

    Reply

  3. Magykhurin
    May 18, 2010 @ 23:29:09

    Sper sa ajunga revista Flacara cat de curand si in CURTEA DE ARGES, ca sa pot si eu sa pun mana pe HOTII DE TIMP, ca de cand astept… cine stie, poate am onoarea sa va intalnesc intr-o zi si-mi dati si mie un autograf!

    Reply

  4. testoasadeserviciu
    May 19, 2010 @ 06:22:31

    Si eu sper! Nu inteleg de ce nu se gaseste la Curtea de Arges…iar de cunoscut sigur ne vom cunoaste, fie la Bucuresti fie la Curtea De Arges…

    Reply

  5. Oana
    May 19, 2010 @ 10:15:22

    Pai ai fost cuminte, cum ce-ai facut? 😀

    Reply

  6. Satmareanca
    May 19, 2010 @ 11:42:16

    Câte “succesuri” 😀

    Nu ştiu bine nici ce am făcut eu ieri, darmite cu cine te-ai întâlnit tu 😆

    Reply

    • testoasadeserviciu
      May 19, 2010 @ 11:46:29

      Intreaba-ne pe noi, pe mine si pe Oana si iti spunem. Ieri chiar a fost o zi faina, faina! Sa fie sa avem cat mai multe din astea…

      Reply

  7. Satmareanca
    May 19, 2010 @ 12:14:37

    Cu cine v-aţi întâlnit? Şi eu de ce nu am fost acolo? 😆

    Reply

    • testoasadeserviciu
      May 19, 2010 @ 13:05:10

      Jurnalistul tot jurnalist! Cu cine cu cine, unde, cum, cand, sa investigam, cercetam…Io nu-ti spun!

      Reply

  8. violetaloredana
    May 19, 2010 @ 12:36:21

    Eu inca n-am terminat Hotii de timp – recunosc si camionul abia asteapta sa descarce cenusa in capul meu :)) – insa atat cat am citit (jumatate) m-a convins ca e o carte foarte buna. De fapt… nici nu ma asteptam la altceva – dupa cealalta.

    Reply

    • testoasadeserviciu
      May 19, 2010 @ 13:07:32

      Ei lasati, mai incet cu cenusa aia 🙂 ma bucur ca ti-a placut pina la jumatate ca a doua jumatate e chiar mai buna decat prima, graise ea cu modestia caracteristica scriitorilor 🙂

      Reply

  9. Loredana
    May 19, 2010 @ 14:20:12

    Sau facea teasing ca la carte 🙂 Si nu strica cu nimic obiectivismul (adevarul e ca vorba aceea, actiunea tocmai ce prinde contur :)) Si liftul dom’le urmeaza sa-si dezvaluie enigmele (sper!).

    Reply

Leave a Reply

